Jimat dan azimat untuk nasib baik, kekayaan dan kebahagiaan

azimat tuah cina

Apakah jenis orang yang tidak mahu bahagia dan kaya? Soalannya jelas retorik. Walau bagaimanapun, pertama, tidak semua orang mempunyai prasyarat yang sama, dan kedua, atas sebab tertentu, Fortune yang berubah-ubah memuja beberapa, dan terus terang mengabaikan yang lain.

Anda perlu belajar: azimat yang dipilih dan dikenakan dengan betul menarik wang dan nasib baik, tanpa mengira kelas, agama, bangsa, jantina dan gabungan lain. Tetapi mereka bekerja dengan lebih cekap jika pemiliknya benar-benar percaya pada sifat ajaib perhiasan, objek, simbol dan objek lain yang boleh bertindak sebagai azimat.

loket azimat untuk nasib baik foto 1

Klasifikasi azimat dan azimat

Semua azimat dan azimat untuk menarik tuah dan wang boleh dibahagikan kepada empat kumpulan besar. Mari kita pertimbangkan setiap daripada mereka secara berasingan.

Diperolehi

Azimat dan azimat boleh dibeli di kedai. Dalam kes ini, anda perlu mengambil kira kedua-dua parameter anda (tanda zodiak, jantina, umur, tenaga, dan lain-lain), dan apa yang anda harapkan daripada jimat. Ia boleh menjadi perhiasan, patung, pakaian atau aksesori dengan sulaman dalam bentuk simbol suci, dan sebagainya.

Dijumpai

Ahli nujum dan ahli silap mata yang berpengalaman tahu bahawa seseorang boleh menemui azimatnya di mana-mana: ia boleh menjadi kerikil laut, duit syiling, daun semanggi empat daun. Tidak mustahil untuk membuat kesilapan di sini: anda akan merasakan pertalian tertentu dengan objek ini dan kehangatan dalaman yang terpancar daripadanya.

DIY

Seseorang yang tidak mempunyai kebolehan ajaib boleh membuat azimat gembira dengan tangannya sendiri: mencairkannya dari lilin, menjahitnya, menenunnya dari dawai perak - pilihannya tidak berkesudahan. Jimat seperti itu boleh dibuat untuk diri sendiri atau orang yang disayangi: perkara utama adalah dengan niat yang baik.

didermakan

Azimat sedemikian harus dirawat dengan berhati-hati. Di satu pihak, jika azimat atau azimat dibuat / disumbangkan oleh orang yang disayangi, ia sudah dikurniakan tenaga suci yang positif. Sebaliknya, orang yang berdosa rahsia boleh memberikan perkara sedemikian. Dan jika ahli sihir gelap yang berpengetahuan mengusahakannya, perkara kecil itu boleh didakwa dengan kegagalan dan penyakit.

Apa-apa perkara yang anda suka boleh menjadi azimat yang kuat, sebaik-baiknya dipakai berhampiran badan atau kerap bersentuhan dengannya. Ia sudah tepu dengan tenaga anda, jadi anda tidak perlu menjadi sangat sofistikated dalam pembersihan dan penalaan. Cukuplah untuk mengambil perkara kecil di tangan anda dan berkata: "Anda melindungi saya, anda menarik nasib baik, anda membantu saya dalam segala-galanya. "

Jimat yang kuat untuk nasib baik

Nasib adalah sesuatu yang sekejap, sekali sahaja, yang perlu ditangkap oleh ekor tepat pada titik perubahan. Tetapi nasib pergi kepada beberapa yang bertuah dengan sendirinya, tanpa banyak usaha, manakala yang lain hanya bernasib malang sehingga membawa maut.

Azimat untuk nasib baik dalam semua perkara dapat mengubah arus peristiwa dan menarik perhatian Fortune kepada pembawanya. Seseorang yang memiliki azimat sedemikian akan mengeluarkan tiket bertuah pada peperiksaan, mengambil kekosongan yang menarik, memenangi loteri, menerima tender yang mana pemohon lain tidak berjaya melawan. Sudah tentu, tidak ada jaminan 100%, tetapi peluang untuk kombinasi keadaan yang berjaya meningkat dengan ketara.

Selanjutnya - penerangan tentang azimat ajaib yang paling berkuasa untuk nasib dan nasib yang hebat.

Tapak kuda

Mungkin simbol tuah yang paling terkenal dalam budaya Slavia ialah ladam. Nenek moyang kita dari zaman dahulu menggantungkan ladam kuda di atas pintu dan menguburkannya di bawah ambang pintu. Kini adat ini telah tenggelam dalam kelalaian, tetapi ladam tidak kehilangan makna suci yang mendalam dan tenaga yang kuat. Gantungan kunci, anting-anting atau loket dalam bentuk ladam boleh menjadi jimat yang sangat baik untuk wakil semua tanda zodiak, terutamanya untuk Sagittarius.

benang Israel

Secara luaran, ia adalah benang bulu merah biasa, yang diikat pada pergelangan tangan kiri. Ini boleh dilakukan walaupun untuk bayi baru lahir. Benang Tuah Sebenar, yang didakwa di makam Rachel, dijual di Israel, berhampiran Tembok Ratapan. Walau bagaimanapun, ahli esoterik yang berpengetahuan boleh mengenakan sebarang bayaran dengan cara ini.

Lucky Hand, Hamsa, Miriam Hand atau Fatima Hand

Tangan Fatima ialah azimat tuah yang paling kuno dan berkuasa, yang dikenali dalam banyak budaya, sehinggalah kepada orang Mesir purba, Phoenicia dan Sumeria. Telapak tangan yang digayakan boleh dihiasi dengan imej mata (di kalangan orang Islam) atau bintang Daud atau simbol Dia (di kalangan orang Yahudi). Ia boleh wujud dalam bentuk perhiasan, sulaman dan juga tatu.

Simbol runic

Rune Futhark dipenuhi dengan makna suci yang paling dalam, dan masing-masing mempunyai tujuannya sendiri. Rune nasib yang paling berkuasa ialah Fehu (komponen material), Vunyo (optimisme), Ansuz (kejayaan dalam perniagaan), Soulu (pemenuhan keinginan). Rune boleh digunakan secara individu dan gabungan.

azimat Slavia

Slav kuno secara suci percaya pada kuasa ajaib semua jenis azimat, menghormati nenek moyang mereka dan menjiwai kekuatan alam. Pengetahuan suci mereka benar-benar menakjubkan, jadi azimat Slavik tradisional (Kolovrat, Alatyr, Velesovik, semua simbol solar) masih berfungsi. Perak, kayu, gentian semula jadi (terutamanya bulu dan linen merah) memberikan mereka kekuatan terbesar.

loket azimat untuk gambar nasib baik 2

semanggi empat daun

Di hadapan kita adalah satu lagi azimat sejagat yang membawa tuah dalam segala-galanya. Mencari semanggi empat daun dalam alam semula jadi adalah petanda yang baik. Druid dan nenek moyang orang Ireland moden secara suci mempercayai ini, dan nenek moyang kita menghormatinya sebagai simbol cinta abadi dan bersama. Hari ini, semanggi empat daun dianggap di seluruh dunia sebagai simbol nasib baik dan azimat yang kuat terhadap semua kejahatan.

kaki arnab

Jimat asal semula jadi ini datang kepada kami dari orang India yang bangga, tetapi terdapat analoginya dalam budaya Timur. Kaki belakang arnab mempunyai kekuatan yang paling besar. Dalam versi klasik, ia mesti dipakai di leher, tetapi ini tidak begitu mudah, memandangkan adalah dinasihatkan untuk tidak menunjukkan jimat kepada orang luar. Jadi adalah lebih baik untuk meletakkan kaki gembira anda di dalam poket atau beg anda.

Azimat Jepun untuk nasib baik

Nama asal jimat ini ialah Omamori. Ia adalah beg linen bersulam di mana anda harus meletakkan nota dengan keinginan anda yang ditujukan kepada tuhan. Omamori boleh dibawa bersama anda atau digantung di rumah, di dalam kereta, berhampiran tempat kerja.

Penangkap Mimpi

Satu lagi azimat yang kami warisi daripada kaum India. Digantung di atas katil, Penangkap Mimpi menghalau mimpi buruk dan roh jahat, tetapi tidak mengganggu entiti astral yang baik.

penangkap mimpi sebagai azimat tuah

Jimat Tibet Nasib baik

Azimat ini mampu membawa tuah kepada pemiliknya dalam perniagaan, transaksi kewangan dan perhubungan peribadi. Dalam kombinasi, dia menganugerahkan kesihatan yang baik dan ketabahan heroik.

Talismans nasib baik hanya berfungsi ke arah yang positif. Iaitu, anda hanya perlu mengucapkan kebaikan untuk diri sendiri atau penerima hadiah jimat. Jika anda meminta kebahagiaan kepadanya sehingga merugikan seseorang (berpaling, Fortune, dari musuh saya, dan berpaling kepada saya), anda boleh membangunkan kuasa yang menggerunkan yang boleh menghukum orang yang tidak berkenan.

Jimat wang: bagaimana memilih jimat kekayaan

Wang, tidak kira berapa banyak ia, tidak pernah cukup. Tetapi tawaran yang paling tidak menjanjikan "menembak" pada seorang ahli perniagaan, dan yang lain terbakar apabila tiada apa-apa yang meramalkan keruntuhan. Jadi, sudah tiba masanya untuk yang kedua memperoleh naungan dari atas.

Jimat wang yang berkesan kelihatan berbeza, daripada kemewahan yang menarik perhatian kepada siluman kelabu. Ia boleh sama ada patung emas dengan batu permata, atau simbol mudah yang tertulis di atas kertas.

Dalam kes ini, adalah penting untuk mengaktifkan azimat wang dan azimat dengan betul supaya mereka memperoleh tenaga yang mencukupi untuk prestasi luaran dan aspirasi pemilik. Sekarang sukar untuk mencari tuan yang boleh mengecas jimat dengan betul, jadi lebih baik melakukannya sendiri: pasti tidak akan ada bahaya dari ini. Ini boleh dilakukan seperti ini:

  • Hamilkan azimat dengan kuasa empat unsur. Untuk melakukan ini, cukup untuk menaburkan azimat dengan air secara bergantian, tahan di atas api, lambaikan di udara, taburkannya dengan tanah. Di sini anda perlu memerhatikan langkah supaya tidak merosakkan jimat.
  • Katakan konspirasi. Ia boleh menjadi yang paling mudah, sebagai contoh: "Satu sen kepada satu sen, anak babi kepada anak babi, sekeping lima puluh kopeck kepada sekeping lima puluh kopeck, satu ruble kepada satu ruble, sekeping emas kepada sekeping emas, semuanya kepada Mahkamah. "
  • Adalah suci untuk mempercayai kuasa jimat. Anda perlu memegang azimat di tangan anda dan memenuhinya dengan pemikiran nasib dan kesejahteraan material.

Jimat wang yang diaktifkan dengan betul membantu dalam wang dan menarik kekayaan material, tetapi kadangkala ia mempunyai aplikasi yang lebih luas. Sebagai contoh, azimat Tibet Great Luck yang disebutkan di atas, kebanyakan azimat Cina atau Alatyr Slavic menarik tuah dalam semua bidang: dari cinta kepada hal ehwal kewangan.

maskot Cina

Orang Cina kuno adalah tradisionalis dan pragmatis yang hebat yang meletakkan komponen material kejayaan di atas segalanya. Itulah sebabnya hampir semua azimat dan azimat Cina adalah untuk kekayaan, yang dikaitkan dengan kebahagiaan peribadi dan nasib baik di kalangan penduduk Kerajaan Tengah.

Antara yang paling terkenal boleh disebut:

  • Hieroglyph Fu. Ia boleh wujud dalam bentuk duit syiling, loket atau hiasan lain. Tetapi anda hanya boleh melukisnya di atas kertas dan menggantungnya di rumah atau di tempat kerja.
  • Bawang putih emas. Azimat dan azimat untuk menarik wang dalam bentuk sayuran ini sangat popular di China. Bawang putih emas membantu untuk sentiasa berada dalam aliran tunai, sambil menghalau semangat malang.
  • Ikan Aravan. Seekor ikan emas berbaring di atas syiling membawa kekayaan dan tuah ke rumah.
  • Tuhan Hotei. Pelahap tuhan yang baik hati dengan beg dan kakitangan adalah azimat hebat yang menyumbang kepada kesejahteraan material.
  • Katak berkaki tiga. Amfibia yang padat dan cukup makan digambarkan sedang duduk di atas syiling dengan mutiara di mulutnya.
tuhan hotei sebagai jimat tuah

Dan juga buluh, itik mandarin, ikan mas, oren, burung walet dan lain-lain seperti mereka - semua ini, menurut orang Cina, boleh menarik kemakmuran dan nasib baik ke rumah. Tetapi jika anda memberikan ruang tamu dengan jelas mengikut cadangan Feng Shui, tiada azimat tambahan diperlukan. Tidak ada kemungkinan sedemikian - sudah cukup untuk meletakkan periuk dengan "pokok wang" dan / atau akuarium dengan ikan emas.

Simbol dan kombinasi runic

Setiap rune membawa tenaga yang kompleks dan beberapa makna suci asas. Rune wang utama ialah Fehu. Ia boleh berfungsi dengan berkesan secara bebas dan seiring dengan Otala, yang menstabilkan aliran masuk dana dan memungkinkan untuk menemui sumber pengayaan baharu.

Runic staves juga berfungsi dengan berkesan, iaitu gabungan kompleks beberapa rune. Yang paling mudah dan paling terkenal ialah Pusaran Wang, yang terdiri daripada empat Fehu.

Gabungan "Aliran Tunai" dan "Wang Cepat" sangat menarik, tetapi tanpa pengetahuan mendalam tentang Futhark, adalah bermasalah untuk mengarangnya sendiri. Walau bagaimanapun, inskripsi itu hanya boleh disalin ke atas kertas, memikirkan tentang kesejahteraan material, dan kemudian dibakar.

azimat bertuah dengan simbol runic

Wang

Salah satu azimat paling kuat yang menarik wang adalah mereka sendiri, dan dalam pelbagai manifestasi. Ia boleh menjadi:

  • Wang kertas yang dilipat khas. Contoh - Dolar bertuah. Ia boleh diwakili sebagai bil yang jarang berlaku (contohnya, bil dua dolar), serta bil biasa yang dilipat dalam segi tiga. Bawa Lucky Dollar dalam dompet atau dompet.
  • Syiling tunggal. Cara paling mudah: anda perlu mengambil syiling perak dan memasukkannya ke dalam air supaya bulan tercermin di dalamnya. Sebaik sahaja pantulan muncul, adalah perlu untuk mengatakan: "Sama seperti air dipenuhi dengan cahaya bulan, begitu juga hidup saya diisi semula dengan nasib dan kekayaan. "Syiling kekal di dalam air sehingga pagi, dan kemudian dipindahkan ke dompet. Syiling yang dikeluarkan pada tahun kelahiran pemilik azimat memperoleh kuasa istimewa.
  • Kumpulan syiling. Syiling boleh digerudi dan diikat dengan reben merah atau diletakkan di dalam beg khas. Ngomong-ngomong, celengan lama yang baik yang dipenuhi dengan perubahan kecil boleh menjadi jimat yang sangat baik.

Batu berharga atau separa berharga adalah salah satu azimat yang paling kuat untuk menarik pendapatan. Gasing, chrysoprase, chrysolite, carnelian, tourmaline, garnet dan mineral lain mempunyai tenaga yang sepadan. Sangat penting untuk memilih batu sesuai dengan tarikh lahir dan tenaga pemiliknya.

Jimat yang berkesan untuk kebahagiaan: beli atau lakukan sendiri?

Apakah kebahagiaan peribadi, semua orang memutuskan untuk dirinya sendiri: tidak ada formula universal di sini. Oleh itu, adalah lebih baik untuk membuat sendiri azimat kebahagiaan atau menerima sebagai hadiah daripada orang yang ikhlas mencintai.

Yang paling serba boleh dan berkesan ialah:

  • Burdock Kebahagiaan. Ini adalah salah satu azimat Slavic yang paling terkenal, azimat, yang secara visual mewakili rombus dengan gigi persegi. Nilai azimat Burdock of Happiness sangat pelbagai: ia memberikan tuah, kesejahteraan kewangan, menghormati orang lain dan kualiti manusia yang terbaik.
  • Talisman "Simpul kebahagiaan". Terdapat banyak simpulan bertuah yang diketahui, tetapi yang paling berkesan ialah simbol Tibet Srivatsa infiniti. Ia boleh dibuat daripada wayar atau hanya dilukis dan digantung di dinding.
  • Azimat Bertuah. Dalam versi klasik, Lucky ialah anak patung lembut buatan tangan. Ia dijahit dari tompok berwarna, disumbat dengan bulu kapas, dihiasi dengan manik, syiling, tocang. Unsur wajib ialah jalinan berambut perang panjang.
loket azimat untuk nasib baik foto 3

Sebarang perhiasan boleh tepu dengan tenaga kosmik dan menarik kebahagiaan kepada pemiliknya dalam format yang dia lihat. Untuk melakukan ini, sudah cukup untuk mempercayai kuasa azimat, sering memegang jimat di tangan anda dan beralih kepadanya dengan permintaan yang dirumuskan dengan jelas.